menusearch
aleifba.ir

خدمات تایپ به صورت آنلاین

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۶:۳۸:۱۶
نیازی به تلگرام، واتساپ و ایمیل نیست در سایت اسناد خود را اپلود و ارسال کنید مرکز فرم زنی ایران (فرم زنی انگلیسی، آلمانی، فرانسه، چینی، روسی، ترکی ..) تایید اسناد و مدارک در سفارتهای خارجی در تهرانتلفن دفتر : 22054406 - 22054106موبایل، واتساپ، تلگرام 09120356248 ارسال نامه های به سفارتها برای اتباع افغانستان (به زبانهای مختلف)ایمیل ما alintran4@gmail.com | info@aleifba.ir ترجمه به انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ترکی، روسی، چینی، عربی، ... تایید اسناد صادره از کشورهای خارجی از تهرانخدمات آنلاین تایپ ( دسته نوشته، پرینتی، صوتی ) به فارسی، انگلیسی، عربی رزومه حرفه ای به زبانها مختلفخدمات آنلاین به ایرانیان مقیم خارج از کشور، کانادا، آمریکا، انگستان، آلمان، ترکیه، .... پر کردن فرم ویزا، فرم آنلاین و....خدمات آنلاین به اتباع افغانستانی در ایران و سایر کشورهاخدمات مترجم همزمان به اتباع خارجی مقیم ایران بفارسی ،انگلیسی،عربی .... ثبت نام در دانشگاهها برای پذیرش ( به زبانها مختلف و در کشورهای مختلف)خدمات ترجمه به ایرانیان مقیم کانادا دعوت از مترجمین رسمی، مترجمین غیر رسمی، فرم زنهای زبانهای مختلف برای همکارینامه نگاری حرفه ای فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی .....ترجمه متون پزشکی، مهندسی، آی تی، تکنولوژی، ژنتیک، بهداشتی، بازرگانی، پایان نامه ،....
۱۴۰۱/۸/۶ جمعه
(0)
(0)
خدمات تایپ به صورت آنلاین
خدمات تایپ به صورت آنلاین

 

ارسال و آپلود مدارک برای ترجمه

 

سفارش آنلاین تایپ

سفارش آنلاین تایپ کلیه متون دانشجویی مانند تایپ مقاله ، تایپ فایل پی دی اف (PDF)، تایپ مقاله ترجمه شده ، تایپ متن دست نویس ، تایپ و پیاده سازی فایل صوتی اساتید ، تایپ پایان نامه در ورد ، فهرست زنی، تایپ منابع پایان نامه و رفرنس نویسی به روش های مختلف نظیر شیوه ارجاع APA و غیره است که همچنین برای ویرایش و تنظیم پایان نامه بر اساس فرمت دانشگاه، برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با ما در ارتباط باشید.

 

انواع تایب : تایپ ( فارسی، عربی، انگلیسی، چند زبانه) - تایپ متون دست نوشته - تایپ متون پرینتی کامپیوتری - تایپ فایل صوتی به متن نوشتاری - تبدیل متن نوشتاری به فایل صوتی برای ارسال متن خود وارد بخش" اپلود و ارسال مدارک" سایت شوید، متون خود را اپلود و ارسال کنید و بقیه اش را ما هماهنگ می‌کنیم.

 

سفارش تایپ آنلاین فوری

سفارش تایپ آنلاین فوری: تبدیل فایل پی دی اف فارسی به ورد با توجه به نیاز دانشجویان به استفاده از فایلهای پی دی اف متعدد و بکارگیری آنها در تحقیقات و پایان نامه خود توسط کارشناسان مجرب، با حفظ کیفیت و المان های موجود تبدیل می‌یابد هزینه تبدیل فایل پی دی اف فارسی به ورد با توجه به محتویات فایل و سطح دشواری تبدیل آن، با تعرفه پایین تری نسبت به سفارش تایپ، محاسبه خواهد شد؛ دقت کنید فایل هایی قابل تبدیل خواهند بود که در پی دی اف، قابلیت دِرَگ کردن متن یا انتخاب شدن متن را داشته باشند به عبارت دیگر متونی که پس از اسکن کردن، به پی دی اف تبدیل شده اند، قابلیت تبدیل ندارند.

 

خدمات تایپ آنلاین

هزینه تایپ فایل صوتی

تایپ در اکسل یا سایر ابزارهای آفیس و همچنین ورود اطلاعات در نرم افزارهای دیگر بصورت تخصصی صورت می‌پذیرد. البته تایپ در اکسل به علت اتلاف زمانی بیشتر، تعرفه بالاتری نسبت به تایپ متن فارسی ساده دارد.دیگر از خدمات یکی تایپ آنلاین فایل صوتی فارسی و انگلیسی که معمولاً توسط طیف دانشجو بعلت مکتوب نمودن توضیحات استاد در سر کلاس و تهیه جزوه آموزشی از طریق تایپ فایل صوتی و تصویری صورت میپذیرد؛ هزینه تایپ فایل صوتی و تصویری از تایپ فارسی در ورد بیشتر است. چرا که تایپیست در حین تایپ از روی فایل صوتی یا تصویری، بایستی چندین بار فایل را عقب و جلو برده تا با سرعت تایپ متن هماهنگ شود.

خدمات تایپ اینترنتی

خدمات تایپ اینترنتی زبان های خارجی از جمله تایپ متن انگلیسی، تایپ متن عربی و همچنین تایپ متن ترکی استانبولی توسط کارشناسان مسلط به این سه زبان صورت می‌پذیرد. نرخ تایپ زبان های خارجی نسبت به تایپ آنلاین فارسی بالاتر است؛ از خدمات دیگر سفارش تایپ و ساخت پاورپوینت برای ارائه دانشجویی یا جلسه دفاع پایان نامه و غیره، بر اساس نیاز دانشجویان و جلوه های ویژه گرافیکی در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین طراحی ساخته شده و با بهترین کیفیت و وضوح تصویر طراحی و بصورت تایپ فوری و ارزان میگردد.

 

 

 

ارسال و آپلود مدارک برای ترجمه

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
فرصت های شغلی در الفبا
شعب استانها
خدمات مرکز ترجمه الفبا
درباره مرکز مشاوره الفبا
آخرین خدمات
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی، واتساپ، تلگرام، ایمو، اسکایپ