menusearch
aleifba.ir

نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم خارج از کشور

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۷:۲۶:۴
نیازی به تلگرام، واتساپ و ایمیل نیست در سایت اسناد خود را اپلود و ارسال کنید مرکز فرم زنی ایران (فرم زنی انگلیسی، آلمانی، فرانسه، چینی، روسی، ترکی ..) تایید اسناد و مدارک در سفارتهای خارجی در تهرانتلفن دفتر : 22054406 - 22054106موبایل، واتساپ، تلگرام 09120356248 ارسال نامه های به سفارتها برای اتباع افغانستان (به زبانهای مختلف)ایمیل ما alintran4@gmail.com | info@aleifba.ir ترجمه به انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ترکی، روسی، چینی، عربی، ... تایید اسناد صادره از کشورهای خارجی از تهرانخدمات آنلاین تایپ ( دسته نوشته، پرینتی، صوتی ) به فارسی، انگلیسی، عربی رزومه حرفه ای به زبانها مختلفخدمات آنلاین به ایرانیان مقیم خارج از کشور، کانادا، آمریکا، انگستان، آلمان، ترکیه، .... پر کردن فرم ویزا، فرم آنلاین و....خدمات آنلاین به اتباع افغانستانی در ایران و سایر کشورهاخدمات مترجم همزمان به اتباع خارجی مقیم ایران بفارسی ،انگلیسی،عربی .... ثبت نام در دانشگاهها برای پذیرش ( به زبانها مختلف و در کشورهای مختلف)خدمات ترجمه به ایرانیان مقیم کانادا دعوت از مترجمین رسمی، مترجمین غیر رسمی، فرم زنهای زبانهای مختلف برای همکارینامه نگاری حرفه ای فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی .....ترجمه متون پزشکی، مهندسی، آی تی، تکنولوژی، ژنتیک، بهداشتی، بازرگانی، پایان نامه ،....
۱۴۰۱/۹/۱ سه شنبه
(0)
(0)
نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم خارج از کشور
نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم خارج از کشور

ترجمه انگلیسی

( به فارسی، چینی، روسی، فرانسه، ایتالیایی، آلمانی، عربی، ترکی، اسپانیایی و...)

یک مترجم غیر حرفه ای خطر لغوی کلمات را که دارای بیش از یک معنی هستند را افزایش میدهد، استفاده از اصطلاحات مناسب و تخصصی در هنگام ترجمه تخصصی مانند متون علمی و مقالات دانشگاهی و یا ترجمه انگلیسی مانند اسناد قانونی و پزشکی از زبان اصلی به زبان مقصد بسیار مهم است.

 

 

ترجمه فرانسه

( از و به فارسی، چینی، روسی، فرانسه، ایتالیایی، آلمانی، عربی، ترکی، اسپانیایی و...)

ترجمه فرانسه یا همان زبان فرانسوی یکی از مهم ترین و شاخص ترین زبان‌ها در جهان به‌حساب می‌آید، فرانسوی یکی از 6 زبان رسمی در سازمان ملل متحد بوده که بیش از 270 میلیون نفر در سراسر جهان به این زبان صحبت می‌کنند؛ فرانسوی امروزه به عنوان زبان رسمی و دیپلماتیک نیز در بین کشورهای جهان شناخته شده است. طبق آمار محتوای میلیون‌ها سایت پربازدید در جهان در سال 2021 فرانسوی رتبه 6 را در بین زبان های دیگر به دست آورده است.

 

ارسال هدیه

از طرف ایرانیان مقیم خارج به عزیزانشان در ایران (ما در ایران از طرف شما هر هدیه ای را انتخاب کنید به عزیزانتان در ایران می‌رسانیم)

 

ترجمه آلمانی

( از و به فارسی، انگلسیی، چینی، روسی، فرانسه، ایتالیایی، آلمانی، عربی، ترکی، اسپانیایی و...)

ترجمه آلمانی: زبان آلمانی امروزه به‌ عنوان یک‌ زبان رسمی در کشور آلمان به‌ حساب می‌آید، زبان آلمانی را با نام Deutsch می‌شناسند. آلمانی علاوه بر زبان رسمی کشور آلمان در کشورهای لهستان، اتریش، سوئد، سوئیس و یا حتی بلژیک صحبت می‌شود؛ کشور آلمان از لحاظ اقتصادی یکی از بزرگ ترین و پیشرفته ترین کشورهای جهان به حساب می‌آید. به‌عنوان یکی از پرگویش ترین زبان‌های اتحادیه اروپا و بزرگ ترین زبانهای جهان خصوصاً در سطح اینترنت است.

 

خدمات به ایرانیان مقیم خارج از کشور

ترجمه اسپانیایی

( از و به فارسی، انگلیسی، چینی، روسی، فرانسه، ایتالیایی، آلمانی، عربی، ترکی، اسپانیایی و...)

اگر نیاز به خدمات ترجمه تخصصی توسط مترجمین را دارید لازم به ذکر است این خدمات در مرکز ترجمه الفبا انجام است، اکثر خدماتی که در یک دارالترجمه اسپانیایی انجام می‌شود در حوزه ترجمه‌های مدارک و اسناد خواهد بود؛ بنابراین ایرانیان مقیم اسپانیایی می‌توانند از طریق سایت مدارک مورد نیاز را ارسال کرده تا تیم الفبا ترجمه نمایند.

 

ترجمه روسی

( از و به فارسی، انگلیسی، چینی، روسی، فرانسه، ایتالیایی، آلمانی، عربی، ترکی، اسپانیایی و...)

ترجمه روسی: زبان روسی به عنوان یکی از 6 زبان سازمان ملل تلقی می‌شود روسی به عنوان یک زبان محبوب در اروپا و آسیا است در حال حاضر روسی زبان رسمی مردم کشور روسیه بوده و برخی دیگر از کشورها از جمله بلاروس، قزاقستان،  قرقیزستان، تاجیکستان و حتی کشور اوکراین نیز رایج است. زبان روسی به دلیل قدمت طولانی و پهنای گسترده جغرافیایی امروزه به عنوان دومین زبان رایج در اینترنت پس از زبان انگلیسی است مهمترین نکته در اینجا است که زبان روسی حتی در شرایط پرتنش امروزی بسیار مورد علاقه سایر کشورهای مطرح جهان خواهد بود.

 

ترجمه چینی

( از و به فارسی، انگلیسی، چینی، روسی، فرانسه، ایتالیایی، آلمانی، عربی، ترکی، اسپانیایی و...)

ترجمه متن چینی به فارسی و بالعکس هرگونه ترجمه ای است که از روی محتوای نوشتاری توسط مترجم انسانی انجام شده و در مدت زمان مشخصی تحویل مشتری می‌شود ترجمه چینی امروزه به عنوان یکی از زبان‌های شاخص و مهم در دارالترجمه‌ها بوده که توسط مترجمان الفبا انجام می‌شود، ترجمه زبان فارسی به چینی و همچنین ترجمه چینی به فارسی کاری نیست که به‌ آسانی بتوان از عهده آن برآمد و به همین دلیل شما نیاز به یک دارالترجمه باتجربه و باکیفیت بالا مثل دارالترجمه رسمی زبان چینی الفبا دارید.


ترجمه ترکی استانبولی

( از و به فارسی، انگلیسی، چینی، روسی، فرانسه، ایتالیایی، آلمانی، عربی، ترکی، اسپانیایی و...)

امروزه زبان های ترکی بصورت کلی در منطقه وسیعی از اروپا و آسیا تکلم می‌شوند. به طورکلی زبان‌های ترکی دارای بخش‌های مختلفی ازجمله آذری، ترکمنی، ازبکی، قزاقی و دیگر گویش‌ها خواهد بود؛ اما منظور ما در این بخش همان زبان و ترجمه ترکی استانبولی بوده که به عنوان زبان رسمی کشور ترکیه امروزی شناخته می‌شود، زبان ترکی استانبولی در ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

ترجمه عربی

( از و به فارسی، انگلیسی، چینی، روسی، فرانسه، ایتالیایی، آلمانی، عربی، ترکی، اسپانیایی و...)

زبان عربی امروزه یکی از پرمخاطب ترین سخنوران را در اختیاردارند، زبان عربی زبان رسمی کشور عربستان است و بسیاری از مسلمانان جهان به این زبان آشنا می‌باشند ترجمه عربی یکی از دشوارترین ترجمه‌ها است که باید با اطلاعات و آموزش‌های کافی وارد این عرصه شد تا در ترجمه متون به مشکل برخورد نکرد. فرهنگ و ادبیات اسلامی در جهان از آفریقا تا مالزی و اندونزی تا فیلیپین امتداد دارد، اما سرزمین زبان عربی در کشور عربستان است و اولویت و اهمیت و اقتدار ویژه زبان عربی پس از گسترش اسلام در جهان رشد قابل توجهی پیداکرده است.

 

ترجمه زبانهای نادر و کمیاب

( به فارسی، انگلیسی، چینی، روسی، فرانسه، ایتالیایی، آلمانی، عربی، ترکی، اسپانیایی و...)

ترجمه زبان واژه ای است مفهومی که در امر ترجمه مورد استفاده قرار میگیرد و این عمل توسط یک مترجم انجام میپذیرد، یکی از مزیت های مرکز ترجمه الفبا ترجمه زبانهای نادر و کمیاب است که میتوان خدماتی مانند ترجمه اسناد، تحصیل، اقامت و... را به ما بسپارید.

 

نامه نگاری حرفه ای

( انگلیسی، چینی، روسی، فرانسه، ایتالیایی، آلمانی، عربی، ترکی، اسپانیایی و...)

نامه نگاری حرفه ای یک نکته کاربردی و بسیار ضروری برای همه کسانی است که حداقل یک بار در طول عمر خود به نوشتن نامه نیاز پیدا می‌کنند. امروزه نوشتن نامه، تنها نگارش آن بر کاغذ نیست و نوشتن پیامک، نوشتن پیام در گروه‌های مجازی، نوشتن ایمیل و نگارش نامه‌های اداری و غیر اداری، نیاز و ضرورت زندگی همه ما است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
فرصت های شغلی در الفبا
شعب استانها
خدمات مرکز ترجمه الفبا
درباره مرکز مشاوره الفبا
آخرین خدمات
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی، واتساپ، تلگرام، ایمو، اسکایپ