menusearch
aleifba.ir

تایید اسناد در سفارتها در تهران

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۷:۳۰:۲۷
نیازی به تلگرام، واتساپ و ایمیل نیست در سایت اسناد خود را اپلود و ارسال کنید مرکز فرم زنی ایران (فرم زنی انگلیسی، آلمانی، فرانسه، چینی، روسی، ترکی ..) تایید اسناد و مدارک در سفارتهای خارجی در تهرانتلفن دفتر : 22054406 - 22054106موبایل، واتساپ، تلگرام 09120356248 ارسال نامه های به سفارتها برای اتباع افغانستان (به زبانهای مختلف)ایمیل ما alintran4@gmail.com | info@aleifba.ir ترجمه به انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ترکی، روسی، چینی، عربی، ... تایید اسناد صادره از کشورهای خارجی از تهرانخدمات آنلاین تایپ ( دسته نوشته، پرینتی، صوتی ) به فارسی، انگلیسی، عربی رزومه حرفه ای به زبانها مختلفخدمات آنلاین به ایرانیان مقیم خارج از کشور، کانادا، آمریکا، انگستان، آلمان، ترکیه، .... پر کردن فرم ویزا، فرم آنلاین و....خدمات آنلاین به اتباع افغانستانی در ایران و سایر کشورهاخدمات مترجم همزمان به اتباع خارجی مقیم ایران بفارسی ،انگلیسی،عربی .... ثبت نام در دانشگاهها برای پذیرش ( به زبانها مختلف و در کشورهای مختلف)خدمات ترجمه به ایرانیان مقیم کانادا دعوت از مترجمین رسمی، مترجمین غیر رسمی، فرم زنهای زبانهای مختلف برای همکارینامه نگاری حرفه ای فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی .....ترجمه متون پزشکی، مهندسی، آی تی، تکنولوژی، ژنتیک، بهداشتی، بازرگانی، پایان نامه ،....
۱۴۰۱/۹/۳ پنج شنبه
(0)
(0)
تایید اسناد در سفارتها در تهران
 تایید اسناد در سفارتها در تهران

خدمات قابل ارائه به افراد فاقد مدرک

خدمات قابل ارائه به افراد فاقد مدرک: در ایران، اتباع خارجی براساس وضعیت مدرک اقامتی خود به حقوق و خدمات مختلفی دسترسی دارند (دارنده کارت آمایش، دارنده گذرنامه و ویزا، فاقد مدرک) لازم به ذکر است که مطابق با رویکرد دولت ایران، دارندگان کارت آمایش گروه اصلی تحت حمایت دفتر کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در ایران هستند؛ با این حال، ما همچنین تلاش میکنیم از کسانی که بیشترین نیاز را در بین دارندگان گذرنامه، ویزا و فاقدین مدرک دارند حمایت کنیم که به طور کلی، حقوق و خدمات موجود برای افراد فاقد مدرک در مقایسه با دارندگان کارت آمایش و دارندگان گذرنامه و ویزا محدودتر است.

 

تلفن تماس برای اتباع خارجی مقیم ایران 982126207189+

شماره تلفن برای اتباع افغانستانی مقیم ایران   و سایر کشورها 982126207134+

 

پايگاه های بهداشتی درمانی ويژه اتباع خارجی

بهداشت و درمان: افراد فاقد مدرک به هیچگونه بیمه درمانی در ایران دسترسی ندارند. با این حال، صرف نظر از وضعیت مدرک شما، تمام مراقبت‌های درمانی اولیه رایگان است و شما می‌توانید با مراجعه به نزدیکترین پایگاه های بهداشتی درمانی ویژه اتباع خارجی به مراقبت‌های درمانی اولیه دسترسی داشته باشید؛ مراقبت‌های بیمارستانی نیز با نرخ بالاتری نسبت به ایرانیان، در دسترس است.

 

خدمات به اتباع خارجی در ایران

قوانین کار اتباع خارجی

قوانین کار اتباع خارجی: افراد فاقد مدرک واجد شرایط پروانه موقت کار که به آنها اجازه می‌دهد بطور قانونی در ایران کار کنند، نیستند.

 

شرایط تحصیلی برای اتباع خارجی

از سال 2015، دولت ایران اجازه داد همه کودکان در سن مدرسه بدون در نظر گرفتن وضعیت مدرک خود و بدون نیاز به پرداخت شهریه تحصیلی ویژه پناهندگان، درسطح دبستان و دبیرستان سر کلاس درس حاضر شوند و شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط تحصیلی برای اتباع خارجی با ما در ارتباط باشید.

 

حمایت از افراد دارای نیازهای خاص

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد، با هماهنگی اداره امور اتباع و مهاجرین خارجی، ممکن است بتواند از افراد دارای نیازهای خاص، مانند قربانیان خشونت، کودکان و زنان در معرض خطر، افراد دارای معلولیت و افراد مسن، بدون در نظر گرفتن وضعیت مدرک آنها حمایت محدودی کند. این حمایت ممکن است شامل مشاوره حقوقی، حمایت روانی و اجتماعی و در برخی موارد وجود آسیب پذیری بالا، کمک‌های نقدی حداقلی باشد.

 

شرایط اسکان مجدد

شرایط اسکان مجدد: شایعات مربوط به ثبت نام برای اسکان مجدد توسط کمیساریا را باور نکنید. در حالی که چندین کشور متعهد شده‌اند که ظرفیت‌های اسکان مجدد را در سطح جهانی در اختیار مهاجرین قرار دهند، این کشورها هنوز تصمیم نگرفته‌اند چگونه این ظرفیت‌ها بین کشورهای میزبان اتباع تقسیم شوند. ذکر این نکته حائز اهمیت است که حتی زمانی که ظرفیت‌های بیشتری برای اسکان مجدد برای اتباع در ایران در دسترس باشد، اسکان مجدد به عنوان راه‌حلی باقی می‌ماند که تنها برای بخش بسیار اندکی از پناهندگان، چه در ایران و چه در سراسر جهان در دسترس است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
فرصت های شغلی در الفبا
شعب استانها
خدمات مرکز ترجمه الفبا
درباره مرکز مشاوره الفبا
آخرین خدمات
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی، واتساپ، تلگرام، ایمو، اسکایپ