menusearch
aleifba.ir

تایید اسناد صادره در کشورهای خارجی

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۷:۸:۳۸
نیازی به تلگرام، واتساپ و ایمیل نیست در سایت اسناد خود را اپلود و ارسال کنید مرکز فرم زنی ایران (فرم زنی انگلیسی، آلمانی، فرانسه، چینی، روسی، ترکی ..) تایید اسناد و مدارک در سفارتهای خارجی در تهرانتلفن دفتر : 22054406 - 22054106موبایل، واتساپ، تلگرام 09120356248 ارسال نامه های به سفارتها برای اتباع افغانستان (به زبانهای مختلف)ایمیل ما alintran4@gmail.com | info@aleifba.ir ترجمه به انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ترکی، روسی، چینی، عربی، ... تایید اسناد صادره از کشورهای خارجی از تهرانخدمات آنلاین تایپ ( دسته نوشته، پرینتی، صوتی ) به فارسی، انگلیسی، عربی رزومه حرفه ای به زبانها مختلفخدمات آنلاین به ایرانیان مقیم خارج از کشور، کانادا، آمریکا، انگستان، آلمان، ترکیه، .... پر کردن فرم ویزا، فرم آنلاین و....خدمات آنلاین به اتباع افغانستانی در ایران و سایر کشورهاخدمات مترجم همزمان به اتباع خارجی مقیم ایران بفارسی ،انگلیسی،عربی .... ثبت نام در دانشگاهها برای پذیرش ( به زبانها مختلف و در کشورهای مختلف)خدمات ترجمه به ایرانیان مقیم کانادا دعوت از مترجمین رسمی، مترجمین غیر رسمی، فرم زنهای زبانهای مختلف برای همکارینامه نگاری حرفه ای فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی .....ترجمه متون پزشکی، مهندسی، آی تی، تکنولوژی، ژنتیک، بهداشتی، بازرگانی، پایان نامه ،....
۱۴۰۱/۹/۴ جمعه
(0)
(0)
تایید اسناد صادره در کشورهای خارجی
 تایید اسناد صادره در کشورهای خارجی

مهاجرت به کانادا

مهاجرت از طریق تحصیل در کانادا : در سال‌های اخیر مهاجرت به کانادا از طریق دریافت پذیرش تحصیلی کانادا در مقاطع مختلف تحصیلی به یکی از روش‌های مهاجرتی متداول در بین ایرانی‌ها تبدیل شده است. در این روش مهاجرتی دانشجویان، با انتخاب دانشگاه مورد نظر و با ارسال مدارک و رزومه علمی، از دانشگاه کانادا پذیرش می‌گیرند و پس از دریافت نامه پذیرش که از سوی دانشگاه برای آن‌ها ایمیل می‌شود برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا اقدام می‌کنند.
مهاجرت از طریق کار در کانادا : شرکت در برنامه‌های مهاجرتی کانادا با هدف اشتغال در این کشور نیز جزء برنامه‌هایی است که ایرانی‌ها برای مهاجرت به کانادا از آن استقبال می‌کنند، برنامه استارت‌آپ شیوه‌ای است که تعداد زیادی از ایرانی‌ها برنامه‌ها و ایده‌های خود را برای راه‌اندازی کسب و کارهای جدید در این کشور ارائه می‌کنند.
مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری : سرمایه‌ گذاری در کانادا یکی از فعالیت‌های تجاری پرسود و جذاب برای سرمایه‌گذاران در سرتا سر دنیا است. امروزه تجار زیادی از ایران برنامه‌ریزی‌هایی را برای شروع یک سرمایه‌گذاری موفق در کانادا دارند؛ این نوع برنامه مهاجرتی در مقایسه با دو مورد اول کم‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد اما شیوه‌ای است که به دلیل پیچیدگی کم‌تر از سوی متقاضیان مهاجرت در ایران مورد توجه قرار گرفته است.

 

ترجمه مدارک برای مهاجرت به کانادا

تمامی متقاضیان باید ترجمه مدارک برای مهاجرت به کانادا را انجام دهند؛ ترجمه مدارک کانادا با توجه به تایپ ویزا متفاوت و دارای زمان، هزینه و شرایط متفاوتیست که بصورت کامل و به تفکیک هر نوع ویزا در ادامه شرح داده شده است. تمامی مدارکی که می‌خواهید به سفارت کانادا تحویل دهید می‌بایست به زبان انگلیسی ترجمه و بر روی سربرگ دادگستری پرینت، مهر و امضای مترجم ترجمه باشد تا از اعتبار کافی برای سفارت کانادا برخوردار باشد.

 

مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا

مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا عبارتند از :

  • اصل و کپی پاسپورت معتبر و مدت‌دار
  • گواهی سوء پیشینه
  • اصل و کپی مدارک شخصی (شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان))
  • مدارک معتبر سوابق کاری و سابقه‌بیمه
  • نامه تمکن مالی معتبر صادره از بانک
  • مدرک معتبر و مدت‌دار زبان انگلیسی یا فرانسوی (CELPIP, IELTS, TEF, TOEFL)
  • عکس دیجیتالی
  • برای بعضی از روش‌های مهاجرتی هم این مدارک مهم هستند:
  • مدارک تحصیلی
  • نامه پذیرش دانشگاه
  • دعوت‌نامه استانی کانادا
  • نامه جاب آفر
  • مدارک ازدواج یا طلاق
  • مدرک داشتن حامی یا خانواده درجه یک در کانادا

البته معمولاً بیشتر این مدارک باید ترجمه و تایید شوند. طبیعی است که در روند اخذ ویزا، مدارکی از شما بخواهند که در این لیست نباشد. تکمیل فرم‌های مربوطه و ارائه رسید پرداخت هزینه‌های دولتی هم جزو همین مدارک است.

 

مشاوره و خدمات به ایرانیان مقیم کانادا ( اسناد لازم، نوع اقامت، ترجمه اسناد ...)

 

شرایط گرفتن اقامت در آمریکا

شرایط گرفتن اقامت در آمریکا: یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین شرایط رفتن به آمریکا و دریافت اقامت دریافت ویزاست، کشور آمریکا به صورت کلی دو نوع ویزا صادر می‌کند که خود این دو نوع ویزا شامل دسته بندی‌های گوناگون دیگر می‌شود. این دو نوع ویزا عبارتند از :
ویزای مهاجرتی یا IV (Immigrant Visa):  با داشتن ویزای مهاجرتی به محض ورود به آمریکا گرین کارت دریافت می‌کنید.
ویزای غیرمهاجرتی یا NIV (Non Immigrant Visa): این ویزاها برای دریافت اقامت موقت آمریکا مورد استفاده قرار می‌گیرند (مانند ویزای تحصیلی)، در این نوع از ویزاها حتی اگر به شما اجازه کار در آمریکا هم داده شود، اقامت شما از نوع موقت است و حق اقامت دائم در آمریکا را نخواهید داشت.

 

ترجمه مدارک برای سفارت آمریکا

مستقل از اینکه برای چه نوع ویزایی اقدام کرده باشید، باید بدانید که ترجمه مدارک برای سفارت آمریکا لازم است و هرکس باید آن را برای دریافت انواع مختلف ویزاها، انجام دهد.

مدارک ترجمه شده شما به افسر سفارت آمریکا نشان می‌دهد که صلاحیت لازم برای رفتن به این کشور را دارید و می‌توانید ویزای تحصیلی خودتان را دریافت کنید و شما عزیزان میتوانید برای ترجمه مدارک خود با ما در ارتباط باشید.

 

مدارک لازم برای ویزای آمریکا

مدارک مورد نیاز برای ویزای آمریکا عبارتند از :

1- گذرنامه (پاسپورت) با حداقل 6 ماه اعتبار و یک صفحه خالی

( لازم است پاسپورت شما بعد از زمان صدور ويزا 6 ماه اعتبار داشته باشد، لذا چنانچه بعد از مصاحبه پاسپورت خود را تعويض نماييد خللي در پروسه اخذ ویزای شما ايجاد نمي گردد.)

2- شناسنامه

3- کارت ملي

4- سند ازدواج يا طلاق

5- کارت پايان خدمت يا معافيت ( ويژه آقايان)

6- صفحه تأييديه مصاحبه

7- تکمیل فرم درخواست DS-160 غیر مهاجر آنلاین

8- یک عکس (علاوه بر اسکن عکس برای فرم DS-160، بهتر است در روز مصاحبه یک قطعه عکس نیز به همراه خود داشته باشید.)

9- رسید پرداخت هزینه ویزا

 

مشاوره و خدمات به ایرانیان مقیم آمریکا ( اسناد لازم، نوع اقامت، ترجمه اسناد ...)

 

اقامت در استرالیا

استرالیا برای تضمین رشد اقتصادی و روشن ماندن تنور بازار کار، بخشی از نیاز خود به نیروهای متخصص را از طریق مهاجرین تامین می‌کند و از بهترین کشورها در زمینه پرداخت دستمزد و حقوق است.

طبق آخرین اطلاعات سازمان همکاری و توسعه اقتصادی، میانگین دستمزد در این کشور 34 دلار برای هر ساعت است؛ نرخ بیکاری پایین (5.6% طبق آخرین آمار ABS)، نیاز به مشاغل مختلف در حوزه‌های کاری متعدد، شاخص توازن کار و زندگی بالا و درآمد بالا از مهم‌ترین مزایای کار در استرالیا است.

به‌همین دلیل اقامت در استرالیا برای کار، یکی از محبوب‌ترین راه های مهاجرت به استرالیا برای نیروهای متخصص است و یکی از مسیرهای اخذ اقامت دائم استرالیا هم از جاده مهاجرت کاری به این کشور می‌گذرد.

 

ترجمه ناتی استرالیا

در هنگام اقدام برای اخذ ویزا و مهاجرت به استرالیا، یکی از اولین مدارکی که باید تهیه کنید، ترجمه مدارک مورد نیاز است.

برای ترجمه مدارک می‌توانید از مرکز ترجمه الفبا کمک بگیرید، ترجمه ناتی استرالیا و نیوزیلند مورد تایید است؛ ناتی یا NAATI برگرفته از The National Accreditation Authority for Translators and Interpreters Ltd به معنی “سازمان ملی مترجمین شفاهی و کتبی” است. مهم ترین مزیت ترجمه ناتی این است که مدارک ترجمه شده توسط مترجمین ناتی نیازی به تاییدات مراجع دیگر ندارند و قابل ارائه به تمامی مراجع در استرالیا و نیوزیلند هستند.

 

مدارک لازم برای مهاجرت به استرالیا

مدارک لازم برای مهاجرت به استرالیا، با توجه به روش مهاجرتی، کشور مبدا و شرایط مهاجرت متفاوت است که اکثر این موارد عبارتند از :

  • پاسپورت معتبر و مدت‌دار (حداقل 6 ماه)
  • مدارک شخصی و هویتی (شناسنامه، عکس، کارت پایان خدمت یا معافیت (برای آقایان)، کارت ملی و …)
  • اصل و کپی گزارش حساب بانکی و نامه تمکن مالی
  • مدارک سوابق شغلی
  • مدارک دعوت‌نامه، پیشنهاد شغلی یا اسپانسری در استرالیا
  • مدرک دانش زبان (IELTS, TOEFL, CAE, PTE, OET)
  • رسید پرداخت هزینه‌های دولتی مهاجرت به استرالیا
  • تکمیل فرم‌های مربوطه هر ویزا

 

مشاوره و خدمات به ایرانیان مقیم استرالیا ( اسناد لازم، نوع اقامت، ترجمه اسناد ...)

 

گرفتن اقامت در اروپا

راه های مختلفی برای کسب اقامت اروپا وجود دارد که در همه‌ آنها باید بازه زمانی مشخصی را گذراند به طور کلی راه های مهاجرت به اروپا عبارتند از:

 

مدارک مورد نیاز اقامت اروپا

  • پاسپورت معتبر
  • گواهی بیمه درمانی
  • عکس پاسپورتی
  • مدرک اقامتی مانند سند ملک یا اجاره‌نامه
  • اسناد مربوط به اثبات اقامت حداقل 5 ساله در کشور مورد نظر
  • مدارک مربوط به قرارداد کاری، فیش حقوقی و حساب بانکی
  • اسناد مربوط به ورودی قانونی به کشور مورد نظر
  • مدارک دال بر زندگی در کشور مورد نظر مانند فیش آب و برق و ...

 

مشاوره و خدمات به ایرانیان مقیم اروپا ( اسناد لازم، نوع اقامت، ترجمه اسناد ...)

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
فرصت های شغلی در الفبا
شعب استانها
خدمات مرکز ترجمه الفبا
درباره مرکز مشاوره الفبا
آخرین خدمات
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی، واتساپ، تلگرام، ایمو، اسکایپ