menusearch
aleifba.ir

ترجمه پایان نامه به انگلیسی و دیگر زبانها

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۷:۳۹
نیازی به تلگرام، واتساپ و ایمیل نیست در سایت اسناد خود را اپلود و ارسال کنید مرکز فرم زنی ایران (فرم زنی انگلیسی، آلمانی، فرانسه، چینی، روسی، ترکی ..) تایید اسناد و مدارک در سفارتهای خارجی در تهرانتلفن دفتر : 22054406 - 22054106موبایل، واتساپ، تلگرام 09120356248 ارسال نامه های به سفارتها برای اتباع افغانستان (به زبانهای مختلف)ایمیل ما alintran4@gmail.com | info@aleifba.ir ترجمه به انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ترکی، روسی، چینی، عربی، ... تایید اسناد صادره از کشورهای خارجی از تهرانخدمات آنلاین تایپ ( دسته نوشته، پرینتی، صوتی ) به فارسی، انگلیسی، عربی رزومه حرفه ای به زبانها مختلفخدمات آنلاین به ایرانیان مقیم خارج از کشور، کانادا، آمریکا، انگستان، آلمان، ترکیه، .... پر کردن فرم ویزا، فرم آنلاین و....خدمات آنلاین به اتباع افغانستانی در ایران و سایر کشورهاخدمات مترجم همزمان به اتباع خارجی مقیم ایران بفارسی ،انگلیسی،عربی .... ثبت نام در دانشگاهها برای پذیرش ( به زبانها مختلف و در کشورهای مختلف)خدمات ترجمه به ایرانیان مقیم کانادا دعوت از مترجمین رسمی، مترجمین غیر رسمی، فرم زنهای زبانهای مختلف برای همکارینامه نگاری حرفه ای فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی .....ترجمه متون پزشکی، مهندسی، آی تی، تکنولوژی، ژنتیک، بهداشتی، بازرگانی، پایان نامه ،....
۱۴۰۱/۸/۳ سه شنبه
(0)
(0)
ترجمه پایان نامه به انگلیسی و دیگر زبانها
ترجمه پایان نامه به انگلیسی و دیگر زبانها

 

ارسال و آپلود مدارک برای ترجمه

 

پایان نامه چیست ؟

پایان نامه چیست؟ پایان نامه نوعی مقاله آکادمیک است که به عنوان یک تحقیقات جامع و علمی زیر نظر اساتید دانشگاه انجام می‌شود، پایان نامه ها معمولا به دانشجویان در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا اختصاص می‌یابد لذا زمانی که دانشجویان اقدام به تهیه پایان نامه خود میکنند باید نکات مهمی را در هنگام تهیه رساله توجه کنند.

 

ترجمه برای پایان نامه

پایان نامه یا رساله ای که بر مبنای پژوهش های بین المللی نگارش شود، دارای اعتبار و ارزش بالاتری است، اما همه دانشمندان یا متخصصین بین المللی مربوط به یک رشته در دسترس نیستند و دسترسی به کتب انگلیسی جهت نگارش یک پایان نامه بسیار محدود است!
بنابراین، ترجمه برای پایان نامه یعنی نگارش پایان نامه با استفاده از ترجمه مقالات تخصصی انگلیسی، عملی مهم و متداول جهت تدوین یک پایان نامه است که موجب اطلاع از روش کار یا تجزیه تحلیل های آماری و مدل سازی های بکار رفته برای دانشجویان شده و می‌تواند به عنوان الگو و پلان کاری مناسب، آنها را در مسیر انجام طرح تحقیقاتی به درستی هدایت کند.

 

ترجمه تخصصی پایان نامه

ترجمه تخصصی پایان نامه

جهت ترجمه تخصصی پایان نامه، به ویژه ترجمه چکیده انگلیسی مقالات به فارسی که یک کار تحقیقاتی است، تنها تخصص در رشته مورد نظر و یا دانش زبان انگلیسی جهت ترجمه متون یا مقالات تخصصی کافی نیست؛ بلکه مترجمی با بانک غنی از لغات تخصصی و مجرب مورد نیاز است تا از انحراف علمی جلوگیری کند و اگر تسلط کافی و کامل در ترجمه تخصصی مقالات برای نگارش پایان نامه تان ندارید به هیچ وجه اقدام به این کار نکنید، در غیر این صورت ممکن است اطلاعاتی نادرست از آن مقاله به دست آورید.
برای جلوگیری از اتلاف وقت و انرژیتان کافیست ترجمه برای پایان نامه را به تیم مترجمین متخصص و حرفه ای مرکز مشاوره الفبا (شرکت بین المللی الفبای ویرا) بسپارید و نهایتان از انتخابتان رضایت کامل داشته باشید.

 

ترجمه پایان نامه به انگلیسی

ترجمه پایان نامه به انگلیسی با توجه به اینکه مطالب در زمینه مربوطه بصورت کاملا تخصصی مورد بحث قرار گرفته اند، نیازمند بکارگیری مترجمین دانش آموخته در رشته مورد نظر و مسلط بر زبان انگلیسی است، در وب سایت ترجمه گستر امکان ترجمه تخصصی پایان نامه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی فراهم شده است و سفارش ترجمه پس از تایید در اختیار مترجم متخصص باتوجه به نوع ترجمه درخواستی قرار می‌گیرد؛ ترجمه پایان نامه در مرکز الفبا بصورت تخصصی و ویژه با سرعت های مختلف نیمه فوری و فوری انجام می‌شود.

 

قیمت ترجمه پایان نامه

بر خلاف کتاب و یا مقاله ژورنال، پایان نامه ها باید به طور رسمی توسط کمیته تحقیقاتی دانشگاه ها مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرند و پس از ارزیابی دانشجویان میتوانند نسبت به ارسال و انتشار آنها اقدام نمایند؛ در هنگام تهیه یک رساله دانشجویان باید اهداف خود را مجسم کنند اگر شما مشغول نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد و یا دکترا هستید ممکن هدف از انتشار این کار کسب بورسیه تحصیلی بوده تا بتواند در یک محیط علمی سطح بالا اقدام به تحصیل نمایید و میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت ترجمه پایان نامه با مرکز مشاوره الفبا در ارتباط باشید.

در هنگام تهیه رساله و یا پایان نامه مرحل انتشار آن را یاد بگیرید این نیز یکی از نکات مهم در تهیه تحقیقات جامع و رساله علمی است زیرا بسیاری از دانشجویان همواره آرزو میکنند که بتوانند تحقیقات خود را در قالب کتاب و یا مقاله منتشر کنند اگر پایان نامه شما به انگلیسی ترجمه شده باشد میتوانید سایت های معتبر علمی با درجه مختلف را برای انتشار مقاله خود انتخاب کنید زیرا پس از پذیرش در یکی از سایت ها ژورنال کار تحقیقاتی شما برای طیف گسترده ای از مخاطبین قابل دسترسی خواهد بود.


پایان نامه خوب چه ویژگی هایی دارد

یک نویسنده رساله و یا پایان نامه حقایق را ارزیابی کرده، بر اساس فرضیات نتیجه گیری و توصیه های علمی و در واقع فرضیه های پژوهشی را سازماندهی میکند و آن را به صورت انتقادی در تحقیقات علمی خود درج میکند.

پایان نامه خوب چه ویژگی هایی دارد؟ ویژگی یک پایان نامه خوب این است که ترکیبی از اکتشافات محققین باشد یعنی باید به طور واضح و مشخص موضوع تحقیقات جامع را بیان کند و شما باید عقیده خود را بر اساس استدلال توضیح داده و از آن حمایت کنید. بنابراین، یک مقاله و پایان نامه توانایی های استدلالی شما را برجسته می‌کند.

قبل از نوشتن یک پایان نامه باید هدف را تعیین کنید، باید تحقیقات را عمقی انجام داده، پیشنهاد دهید و ایده های خود را یادداشت برداری و سازماندهی کنید؛ نوشتن یک پایان نامه نه کار آسانی است و نه کار فوری به حساب می‌آید اما آنچنان هم پیچیده نیست زمانیکه دستیابی به یک پروژه ارزشمند تلقی شود میتوانید به عنوان یک دانشجو و یا محقق یک پایان نامه موفق و خوب تهیه کنید.

 

 

ارسال و آپلود مدارک برای ترجمه

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
فرصت های شغلی در الفبا
شعب استانها
خدمات مرکز ترجمه الفبا
درباره مرکز مشاوره الفبا
آخرین خدمات
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی، واتساپ، تلگرام، ایمو، اسکایپ