menusearch
aleifba.ir

نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم آسیا کشورهای عربی

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۳:۲۴
نیازی به تلگرام، واتساپ و ایمیل نیست در سایت اسناد خود را اپلود و ارسال کنید مرکز فرم زنی ایران (فرم زنی انگلیسی، آلمانی، فرانسه، چینی، روسی، ترکی ..) تایید اسناد و مدارک در سفارتهای خارجی در تهرانتلفن دفتر : 22054406 - 22054106موبایل، واتساپ، تلگرام 09120356248 ارسال نامه های به سفارتها برای اتباع افغانستان (به زبانهای مختلف)ایمیل ما alintran4@gmail.com | info@aleifba.ir ترجمه به انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ترکی، روسی، چینی، عربی، ... تایید اسناد صادره از کشورهای خارجی از تهرانخدمات آنلاین تایپ ( دسته نوشته، پرینتی، صوتی ) به فارسی، انگلیسی، عربی رزومه حرفه ای به زبانها مختلفخدمات آنلاین به ایرانیان مقیم خارج از کشور، کانادا، آمریکا، انگستان، آلمان، ترکیه، .... پر کردن فرم ویزا، فرم آنلاین و....خدمات آنلاین به اتباع افغانستانی در ایران و سایر کشورهاخدمات مترجم همزمان به اتباع خارجی مقیم ایران بفارسی ،انگلیسی،عربی .... ثبت نام در دانشگاهها برای پذیرش ( به زبانها مختلف و در کشورهای مختلف)خدمات ترجمه به ایرانیان مقیم کانادا دعوت از مترجمین رسمی، مترجمین غیر رسمی، فرم زنهای زبانهای مختلف برای همکارینامه نگاری حرفه ای فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی .....ترجمه متون پزشکی، مهندسی، آی تی، تکنولوژی، ژنتیک، بهداشتی، بازرگانی، پایان نامه ،....
۱۴۰۱/۸/۲۶ پنج شنبه
(0)
(0)
نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم آسیا کشورهای عربی
نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم آسیا کشورهای عربی

خدمات حقوقی ویژه ایرانیان مقیم کشور امارات متحده عربی

خدمات حقوقی ویژه ایرانیان مقیم کشور امارات متحده عربی: از جمله اقدامات مرکز ترجمه الفبا ارائه کلیه خدمات حقوقی و قضایی و انجام کلیه امور اداری برای ایرانیان خارج از کشور از جمله عزیزان ساکن در شهرهای مختلف امارات متحده عربی است، وجود طیف عظیمی از هموطنان ارجمند ساکن در خارج از کشور که به دلایل مختلف در خارج از ایران زندگی می‌کنند که نیازمند دریافت خدمات حقوقی و پیگیری امور در مراجع قضایی و اداری هستند.

 

مشاوره و خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم آسیا کشورهای عربی ( مهاجرت، ترجمه اسناد، تحصیل و نوع اقامت و..)

 

تحصیل در عمان

در کشور عمان دانشجویان از آزادی بیشتری در مذهب و تجارت نسبت به دیگر کشور های عربی برخوردار هستند، از آنجا که عمان یک کشور اسلامی است تقویم دانشگاهی از تقویم اسلامی پیروی می‌کند با توجه به تعطیلات مهم اسلامی، بسیاری از دانشگاه ها یک سال تحصیلی را به سه دوره تقسیم می‌کنند. نیمسال اول از ماه آگوست یا سپتامبر شروع می‌شود و تا ماه دسامبر یا ژانویه ادامه دارد، نیمسال تحصیلی بعدی از ماه فوریه شروع می‌شود و تا آخر آپریل ادامه دارد، نیمسال کوتاه تحصیلی از ماه ژوئن شروع می‌شود و تا ماه جولای یا آگوست ادامه دارد. دانشگاه های عمان به شدت بر روی کسب و کار، تکنولوژی و مهندسی که در بسیاری از دانشگاه های عمان دیده می‌شود تمرکز دارند و بعد از فارغ التحصیلی، دانشجویانی که تحصیل در عمان داشته اند به طور خاصی برای کار در کشورهای عربی و کارهایی که توسط شرکت های عربی انجام می‌شود آماده هستند.

 

مهاجرت به قطر

قطر در خاورمیانه و شرق شبه‌ جزیره‌ی عربستان قرار دارد و با داشتن مخازن نفت و گاز تبدیل به یکی از ثروتمندترین کشورهای دنیا شده است، پایتخت این کشور دوحه و واحد پولش ریال است. این کشور که از اعضای WTO است و با دارا بودن ثروت، امنیت و ثبات، یکی از مقاصد مطلوب سرمایه داران از سرتاسر دنیا به شمار می‌رود.

شیوه‌های مهاجرت به قطر عبارتند از :

ثبت شرکت، سرمایه گذاری، ازدواج با یک تبعه‌ی قطری، خرید ملک، ویزای کار و تحصیل در قطر

دولت قطر در سال‌ های گذشته در زمینه‌ی فعالیت‌ها و سرمایه گذاری‌ها بسیار موفق عمل کرده است و حتی توانسته توجه بسیاری از سرمایه گذاران بین‌ المللی را به سوی خود جلب کند؛ زیرساخت‌های نیرومند اقتصادی در کنار موقعیت مناسب جغرافیایی از عوامل موثر در این موفقیت بوده است.

 

خدمات به ایرانیان مقیم آسیا کشورهای عربی

دارالترجمه عربی

با توجه به هم جواری ایران عزیزمان با کشور های عربی و میزان بالای تبادلات تجاری با این کشورها، زبان عربی یکی از با اهمیت ترین زبان ها در ایران به شمار می‌رود، در چند سال اخیر بسیاری از افراد برای پیدا کردن موقعیت شغلی بهتر خصوصا پزشکان به کشور های عربی مهاجرت کرده اند و از طرفی می‌دانید که ابتدایی ترین گام برای خروج از کشور به هر نوع قصدی اعم از مهاجرت، سرمایه گذاری، اخذ پذیرش تحصیلی و...، ترجمه اسناد و مدارک خود به زبان کشور مقصد است حال شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دارال ترجمه عربی با ما در ارتباط باشید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
فرصت های شغلی در الفبا
شعب استانها
خدمات مرکز ترجمه الفبا
درباره مرکز مشاوره الفبا
آخرین خدمات
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی، واتساپ، تلگرام، ایمو، اسکایپ