menusearch
aleifba.ir

نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم استرالیا

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۰:۱۳
نیازی به تلگرام، واتساپ و ایمیل نیست در سایت اسناد خود را اپلود و ارسال کنید مرکز فرم زنی ایران (فرم زنی انگلیسی، آلمانی، فرانسه، چینی، روسی، ترکی ..) تایید اسناد و مدارک در سفارتهای خارجی در تهرانتلفن دفتر : 22054406 - 22054106موبایل، واتساپ، تلگرام 09120356248 ارسال نامه های به سفارتها برای اتباع افغانستان (به زبانهای مختلف)ایمیل ما alintran4@gmail.com | info@aleifba.ir ترجمه به انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ترکی، روسی، چینی، عربی، ... تایید اسناد صادره از کشورهای خارجی از تهرانخدمات آنلاین تایپ ( دسته نوشته، پرینتی، صوتی ) به فارسی، انگلیسی، عربی رزومه حرفه ای به زبانها مختلفخدمات آنلاین به ایرانیان مقیم خارج از کشور، کانادا، آمریکا، انگستان، آلمان، ترکیه، .... پر کردن فرم ویزا، فرم آنلاین و....خدمات آنلاین به اتباع افغانستانی در ایران و سایر کشورهاخدمات مترجم همزمان به اتباع خارجی مقیم ایران بفارسی ،انگلیسی،عربی .... ثبت نام در دانشگاهها برای پذیرش ( به زبانها مختلف و در کشورهای مختلف)خدمات ترجمه به ایرانیان مقیم کانادا دعوت از مترجمین رسمی، مترجمین غیر رسمی، فرم زنهای زبانهای مختلف برای همکارینامه نگاری حرفه ای فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی .....ترجمه متون پزشکی، مهندسی، آی تی، تکنولوژی، ژنتیک، بهداشتی، بازرگانی، پایان نامه ،....
۱۴۰۱/۸/۲۳ دوشنبه
(0)
(0)
نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم استرالیا
نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم استرالیا

تحصیل در استرالیا

انگلیسی زبان بودن این کشور، دارا بودن یکی از قوی ترین سیستم‌های آموزشی در جهان، تجربه زندگی و تحصیل بسیار بی نظیر در محیطی بسیار مرفه، پیشرفته و سازگار با جوامع چند فرهنگی و... بسیار محبوب است، هزینه زندگی در استرالیا در مقیاس جهانی نسبت به بسیاری از کشورهای دنیا به نسبت بالا است اما در بین کشورهای پیشرفته انگلیسی زبان هزینه زندگی و شهریه پایین‌تری نسبت به آمریکا و انگلستان دارد؛ بنابراین زندگی و تحصیل در استرالیا به نسبت کشورهای انگلیسی زبان هم رده‌ی خود آسان تر است.

 

مشاوره و خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم استرالیا ( مهاجرت، ترجمه اسناد، تحصیل و نوع اقامت و..)

 

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا این روزها تبدیل به بحث داغی میان متقاضیان مهاجرت در تمام دنیا شده است که دلیلی ندارد جزء مزایای بالای این کشور برای زندگی، شاید شما هم قصد مهاجرت به استرالیا را داشته باشید دلایل شما می‌تواند مربوط به یافتن شغلی بهتر باشد و یا سرمایه گذاری در یک کشور امن، بسیاری از افراد برای تحصیل این کشور را انتخاب می‌کنند یا زندگی در کنار اعضای خانواده اما در مجموع دو عامل مهم، نقش بسیار زیادی را در مهاجرت افراد به استرالیا را دارد. معمولا اکثر افرادی که به استرالیا مهاجرت می‌کنند، سعی می‌کنند مهاجرت به این کشور از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا و یا ویزای کار استرالیا را انتخاب کنند. این دو روش بسیار پرطرفدار است.

 

خدمات به ایرانیان مقیم استرالیا

 

ترجمه مدارک مورد تایید ناتی استرالیا

ترجمه مدارک مورد تایید ناتی استرالیا: ترجمه ناتی در کشورهای استرالیا و نیوزیلند مورد تایید است و توسط مترجمین تایید شده سازمان ناتی استرالیا انجام می‌شود، ناتی یا NAATI برگرفته از The National Accreditation Authority for Translators and Interpreters Ltd به معنی “سازمان ملی مترجمین شفاهی و کتبی رسمی” است. مهم ترین مزیت ترجمه ناتی این است که مدارک ترجمه شده توسط مترجمین ناتی نیازی به تاییدات رسمی مراجع دیگر ندارند و قابل ارائه به تمامی مراجع در استرالیا و نیوزیلند هستند، با توجه به موارد ذکر شده، با استفاده از ترجمه ناتی می‌توانید در وقت و هزینه ها صرفه جویی کنید و درضمن افرادی که قصد مهاجرت با ویزای کار را دارند و از لیست مشاغل استرالیا، شغل مورد نظر خود را انتخاب کرده اند؛ بهتر است تمامی مدارک را از طریق ناتی ترجمه کنند تا فرآیند بازنگری با سرعت بیشتری انجام گیرد.

 

ایرانیان مقیم استرالیا

استرالیا به عنوان یک کشور مهاجر پذیر، علاقه مند به تنوع فرهنگی و غنی سازی جامعه با ثروت های فرهنگی و جهانی است؛ تعداد زیادی از ایرانیان مقیم استرالیا هستند که با گویش زبان های متفاوت زندگی میکنند. استرالیا با توجه به موقعیت کاری مناسب، شرایط خوب اقتصادی و البته دانشگاه های مطرح و امکانات تحصیلی با کیفیت بالا به عنوان یکی از کشورهای مهاجر پذیر قلمداد می‌شود.

کشور استرالیا با توجه به پیشرفت های زیادی که در حوزه های گوناگون داشته، توانسته است موقعیت های مناسبی برای بخش صنایع و مشاغل و همچنین موسسه های پژوهشی، علمی و آکادمیک فراهم کند، به همین منظور مهاجران زیادی به این کشور مهاجرت می‌کنند و در نتیجه مهاجرت به استرالیا تنها به دلیل اشتغال زایی یا ایجاد کسب و کار نیست چرا که برخی افراد به منظور ادامه تحصیل و آموزش های پیشرفته در حیطه کاری خود این کشور را انتخاب می‌کنند.

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
فرصت های شغلی در الفبا
شعب استانها
خدمات مرکز ترجمه الفبا
درباره مرکز مشاوره الفبا
آخرین خدمات
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی، واتساپ، تلگرام، ایمو، اسکایپ