menusearch
aleifba.ir

نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم اروپا

جستجو
جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۲:۸:۴۴
نیازی به تلگرام، واتساپ و ایمیل نیست در سایت اسناد خود را اپلود و ارسال کنید مرکز فرم زنی ایران (فرم زنی انگلیسی، آلمانی، فرانسه، چینی، روسی، ترکی ..) تایید اسناد و مدارک در سفارتهای خارجی در تهرانتلفن دفتر : 22054406 - 22054106موبایل، واتساپ، تلگرام 09120356248 ارسال نامه های به سفارتها برای اتباع افغانستان (به زبانهای مختلف)ایمیل ما alintran4@gmail.com | info@aleifba.ir ترجمه به انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ترکی، روسی، چینی، عربی، ... تایید اسناد صادره از کشورهای خارجی از تهرانخدمات آنلاین تایپ ( دسته نوشته، پرینتی، صوتی ) به فارسی، انگلیسی، عربی رزومه حرفه ای به زبانها مختلفخدمات آنلاین به ایرانیان مقیم خارج از کشور، کانادا، آمریکا، انگستان، آلمان، ترکیه، .... پر کردن فرم ویزا، فرم آنلاین و....خدمات آنلاین به اتباع افغانستانی در ایران و سایر کشورهاخدمات مترجم همزمان به اتباع خارجی مقیم ایران بفارسی ،انگلیسی،عربی .... ثبت نام در دانشگاهها برای پذیرش ( به زبانها مختلف و در کشورهای مختلف)خدمات ترجمه به ایرانیان مقیم کانادا دعوت از مترجمین رسمی، مترجمین غیر رسمی، فرم زنهای زبانهای مختلف برای همکارینامه نگاری حرفه ای فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی .....ترجمه متون پزشکی، مهندسی، آی تی، تکنولوژی، ژنتیک، بهداشتی، بازرگانی، پایان نامه ،....
۱۴۰۱/۸/۲۱ شنبه
(0)
(0)
نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم اروپا
نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم اروپا

خدمات حقوقی ویژه ایرانیان مقیم کشور انگلستان

خدمات حقوقی ویژه ایرانیان مقیم کشور انگلستان : در صورتی که ایرانیان مقیم انگلستان به دلیل ملاحضات سیاسی و امنیتی نخواهند یا نتوانند به ایران سفر کنند یا فرد معتمدی در ایران که به وی وکالت دهند نداشته باشند این امکان فراهم است که در صورت ضرورت، در خارج از کشور و در کشورهای همسایه با موکلین ملاقات داشته باشیم.

 

مشاوره و خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم اروپا ( مهاجرت، ترجمه اسناد، تحصیل و نوع اقامت و..)

 

نیازمندیهای ایرانیان مقیم آلمان

آلمان از لحاظ امنیت و قانونمندی در جهان شهرت دارد و سطح رفاه و آسایش در آن بالا است، در آلمان از اختلاف طبقاتی خبری نیست و سیاست دولت به گونه ای است که از غنی می‌ستاند و طبقه کم درآمد تر را تحت پوشش در می‌آورد و شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر و نیازمندیهای ایرانیان مقیم آلمان با ما همراه باشید.

 

از روش های قانونی مهاجرت به آلمان می‌توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

 

ایرانیان مقیم فرانسه

فرانسه یکی از کشورهای محبوب ایرانیانی است که قصد مهاجرت به خارج از کشور و به خصوص قاره اروپا را دارند، شرایط ایرانیان مقیم فرانسه تا حد زیادی به نوع زندگی خودشان و شرایط شغلی و تحصیلی شان مربوط است و صرفا بخاطر ایرانی بودن، از مزایای بیشتر و یا کمتری نسبت به دیگر مهاجران برخوردار نخواهند بود؛ مردم کشور ما معمولا از راه‌هایی مثل سرمایه گذاری، دریافت ویزای کاری و یا در مواردی ازدواج با یک شهروند فرانسوی به این کشور مهاجرت می‌کنند و پس از دریافت اقامت دائم و یا موقت، از حقوق شهروندی برخوردار خواهند بود.

 

خدمات به ایرانیان مقیم اروپا

مدارک مورد نیاز ویزای ایتالیا

مدارک مورد نیاز ویزای ایتالیا چه مواردی است؟ جمع آوری مدارک از مواردی است که باید به آن بسیار توجه ویژه نمود، زیرا به دلیل ارائه نادرست مدارک، ممکن است ویزای شخص متقاضی رد شود؛ برای درخواست ویزای کار در ایتالیا باید اسناد و مدارک زیر را ارائه دهید:

  • گذرنامه معتبر
  • قرارداد اقامت شما در ایتالیا
  • اثبات تمکن مالی
  • اثبات عدم داشتن سوء پیشینه
  • ارائه رزومه و مدارک تحصیلی یا تخصصی
  • ارائه گواهی هدف از سفر
  • ارائه پرونده تکمیل شده از سوی کارفرما به کنسولگری
  • ارائه مدارک مورد نیاز جهت گواهی سلامت
  • بیمه
  • پرداخت هزینه مربوط به صدور ویزا (116 یورو)

و شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نیازمندیهای ایرانیان مقیم ایتالیا با ما همراه باشید.

 

خدمات ویژه ایرانیان مقیم کشور اسپانیا

خدمات ویژه ایرانیان مقیم کشور اسپانیا : اسپانیا دارای اقتصادی پویاست، این کشور به عنوان پنجمین قدرت اقتصادی قاره اروپا شناخته می‌شود و به همین دلیل سبب شده است تا مهاجران زیادی از سرتاسر دنیا برای اقامت اسپانیا اقدام کنند. در اسپانیا، بر اساس شرایط آب و هوایی مشاغلی که با کشاورزی و تولید مواد غذایی مرتبط است، اهمیت فراوانی دارند و همچنین، صنعت توریست، تولید صنایعی مانند موتور و کشتی سازی نیز در اسپانیا از رونق زیادی بهره مند است.

 

ایرانیان مقیم سوئد

سوئد، سومین کشور اروپایی است که بیشترین جمعیت ایرانی‌های مقیم اروپا را در خود جای داده است. اکثر ایرانیان مقیم سوئد، شهر استکهلم (پایتخت سوئد) را برای زندگی انتخاب می‌کنند چرا که دارای فرصت‌های شغلی بیشتر و جاذبه‌های دیدنی، از جمله ساختمان‌های تاریخی بسیار جذاب و دریاچه‌های زیبایی که توسط پل‌ها به هم متصلند است؛ این شهر بیستمین جایگاه را در بین ۴۹ شهر برتر جهان برای زندگی به خود اختصاص داده است.

 

بررسی شرایط کار ایرانیان در نروژ

نروژ به خاطر وجود نفت و گاز فراوان شهرت دارد. این سرزمین یکی از پیشرفته ترین کشورها در زمینه تکنولوژی بوده که همچنین یک از خلاق ترین کشورها نیز هست. در گذشته ماهیگیری و کشت و زراعت نقش مهمی در اقتصاد این کشور داشتند ولی امروزه نروژ در بسیاری از حوزه ها در جهان پیشرو است.شرایط کار در نروژ عالی است. نرخ بیکاری از میانگین اروپا پایین تر است. البته خارجی‌ها ممکن است در پیدا کردن کار با مشکل مواجه شوند. میزان مهاجرت به نروژ کمتر از کشورهای دیگر است به همین علت کارفرمایان نروژی تمایل بیشتری به استخدام مهاجران دارند. نروژ در سال های اخیر در حوزه های مهم مانند توریسم، ماهیگیری، خدمات، نفت و گاز و پتروشیمی نیروی خارجی استخدام کرده است.

 

اقامت در دانمارک

دانمارک یکی از سرزمین‌های حوزه اسکاندیناوی است، کشورهای اسکاندیناوی سطح تجمل و تحصیلات بسیار بالایی دارند و بنابراین همیشه مقصد مهاجران زیادی از سراسر جهان بوده‌اند. راه‌های اخذ اقامت دانمارک شامل مهاجرت از طریق ازدواج ، پناهندگی، تولد، تحصیل، مهاجرت کاری و سرمایه‌گذاری است که برای بسیاری از مهاجران دانمارکی، هدف نهایی اخذ اقامت دانمارک است؛ در این کشور، مانند سایر کشورهای اروپایی، می‌توانید پس از مدتی کار و پرداخت مالیات، اقامت دائم و سپس تابعیت دانمارک را دریافت کنید. برای اقامت دائم دانمارک ، باید ۸ سال در دانمارک زندگی کرده باشید و پس از ۱ سال اقامت دائم (مجموع ۹ سال) می‌توانید تابعیت دانمارک را دریافت کنید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
فرصت های شغلی در الفبا
شعب استانها
خدمات مرکز ترجمه الفبا
درباره مرکز مشاوره الفبا
آخرین خدمات
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی، واتساپ، تلگرام، ایمو، اسکایپ