menusearch
aleifba.ir

نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم آمریکا لاتین (جنوبی)

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۶:۴۱:۹
نیازی به تلگرام، واتساپ و ایمیل نیست در سایت اسناد خود را اپلود و ارسال کنید مرکز فرم زنی ایران (فرم زنی انگلیسی، آلمانی، فرانسه، چینی، روسی، ترکی ..) تایید اسناد و مدارک در سفارتهای خارجی در تهرانتلفن دفتر : 22054406 - 22054106موبایل، واتساپ، تلگرام 09120356248 ارسال نامه های به سفارتها برای اتباع افغانستان (به زبانهای مختلف)ایمیل ما alintran4@gmail.com | info@aleifba.ir ترجمه به انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ترکی، روسی، چینی، عربی، ... تایید اسناد صادره از کشورهای خارجی از تهرانخدمات آنلاین تایپ ( دسته نوشته، پرینتی، صوتی ) به فارسی، انگلیسی، عربی رزومه حرفه ای به زبانها مختلفخدمات آنلاین به ایرانیان مقیم خارج از کشور، کانادا، آمریکا، انگستان، آلمان، ترکیه، .... پر کردن فرم ویزا، فرم آنلاین و....خدمات آنلاین به اتباع افغانستانی در ایران و سایر کشورهاخدمات مترجم همزمان به اتباع خارجی مقیم ایران بفارسی ،انگلیسی،عربی .... ثبت نام در دانشگاهها برای پذیرش ( به زبانها مختلف و در کشورهای مختلف)خدمات ترجمه به ایرانیان مقیم کانادا دعوت از مترجمین رسمی، مترجمین غیر رسمی، فرم زنهای زبانهای مختلف برای همکارینامه نگاری حرفه ای فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی .....ترجمه متون پزشکی، مهندسی، آی تی، تکنولوژی، ژنتیک، بهداشتی، بازرگانی، پایان نامه ،....
۱۴۰۱/۸/۲۴ سه شنبه
(0)
(0)
نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم آمریکا لاتین (جنوبی)
نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم آمریکا لاتین (جنوبی)

خدمات به ایرانیان مقیم خارج از کشور

اگرچه آمار دقیق و رسمی ازهموطنان گرامی مقیم خارج از کشور در دسترس نیست اما آمارهای غیررسمی جمعیت ایرانیان خارج از کشور را بیش از هفت میلیون نفر و به احتمال زیاد تا ده میلیون نفرنیز تخمین میزنند، نکته بسیار مهم در مورد خدمات به ایرانیان مقیم خارج از کشور موفقیت های چشمگیر آنها در اکثر حوزه هایی است که ورود کرده اند جامعه ایرانیان مهاجر اکثرا دارای تحصیلات بالای دانشگاهی هستند و براحتی با توجه به دانش، تخصص و کارآفرین بودنشان نه تنها در جامعه جدید براحتی مورد پذیرش قرار میگیرند بلکه در بسیاری از موارد با توجه دستاوردهایی که به ارمغان آورده اند مورد ستایش نیز قرار گرفته اند.

 

مشاوره و خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم آمریکا لاتین ( مهاجرت، ترجمه اسناد، تحصیل و نوع اقامت و..)

 

ایرانیان مقیم آمریکای جنوبی

ایرانیان مقیم آمریکای جنوبی در سال‌های پس از انقلاب و جنگ ایران و عراق ۱۹۸۰-۱۹۸۸ افزایش یافت. این تازه‌واردان شامل ایرانیان طبقه بالا و متوسط و همچنین اقلیت‌های مذهبی و قومی مانند بهائیان و ارامنه بودند و در عین حال بسیاری از دانشجویان ایرانی مقیم آمریکا جنوبی (لاتین) پس از فارغ‌التحصیلی در این کشور ماندند.

 

بهترین روش مهاجرت به برزیل

بدون شک کشور برزیل همواره به عنوان یکی از مقاصد مهاجرتی متقاضیان مهاجرت است؛ زیرا کیفیت زندگی، امنیت، بهداشت، آموزش و... در برزیل از شرایط بسیار مطلوبی برخوردار است. پایتخت کشور برزیل شهر برازیلیا است. جمعیت برزیل در حدود 212 میلیون و پول رایج آن رئال است که در بخش های مختلف صنعتی و خدماتی، برزیل جزو برترین کشورها محسوب می‌گردد؛ کیفت زندگی مردم، شاخص توسعه انسانی، خدمات بهداشت ملی و... در برزیل در سطوح بسیار بالایی قرار دارد، افرادی بسیار زیادی کشور برزیل را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌کنند و از طریق سرمایه گذاری در برزیل ، تحصیل در برزیل ، کار در برزیل ، تولد و ازدواج در برزیل به این کشور مهاجرت می‌نمایند. طی سرشماری سال 2011 تعداد ایرانیان مقیم کشور برزیل حدود 42 هزار نفر بوده است.

 

خدمات به ایرانیان مقیم آمریکا لاتین

مهاجرت به آرژانتین

یکی از روش های مهاجرت به آرژانتین، ورود به بخش های کارآفرینی است، کارآفرینی در این کشور بیشتر در بخش سودآوری و ایده غیر تکراری و جدید ارزش دارد؛ در نظر داشته باشید که شما در صورت نداشتن بودجه کافی در این زمینه می‌توانید از وام‌های دولتی نیز استفاده نمایید؛ روند کاری به این صورت است که شما ایده کاری خود را به دولت کشور آرژانتین اعلام می‌کنید، بررسی هایی بر روی نوع کار و فضای کاری شما صورت می‌گیرد و میزان سرمایه مورد نیاز ارزیابی می‌شود. در صورتی که بودجه مورد نظر فراهم شد باید بتوانید طبق طرح توجیهی‌ اقتصادی خود، به نتیجه درستی دست یابید.

 

تحصیل در مکزیک

تحصیل در مکزیک دارای متقاضیان زیادی است. این کشور دارای آب و هوای مرطوب و مساعد است، لذا یکی از دلایل تقاضای تحصیل در مکزیک شرایط مساعد زندگی در کشور مکزیک است.در کشور مکزیک دارای 50 موسسه آموزش عالی مکزیکی و 300 دانشگاه آمریکای لاتین است. در مکزیک دانشگاه های دولتی و خصوصی به دو دسته دانشگاه های حرفه ای و دانشگاه های بر پایه پژوهش علمی تقسیم می‌شوند و افراد علاقمند به تحصیل در مکزیک با توجه به استعداد و علاقه خود می‌توانند به تحصیل در هر یک از دانشگاه های مکزیک ادامه بدهند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
فرصت های شغلی در الفبا
شعب استانها
خدمات مرکز ترجمه الفبا
درباره مرکز مشاوره الفبا
آخرین خدمات
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی، واتساپ، تلگرام، ایمو، اسکایپ