menusearch
aleifba.ir

نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم آمریکا

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۰:۵۷
نیازی به تلگرام، واتساپ و ایمیل نیست در سایت اسناد خود را اپلود و ارسال کنید مرکز فرم زنی ایران (فرم زنی انگلیسی، آلمانی، فرانسه، چینی، روسی، ترکی ..) تایید اسناد و مدارک در سفارتهای خارجی در تهرانتلفن دفتر : 22054406 - 22054106موبایل، واتساپ، تلگرام 09120356248 ارسال نامه های به سفارتها برای اتباع افغانستان (به زبانهای مختلف)ایمیل ما alintran4@gmail.com | info@aleifba.ir ترجمه به انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ترکی، روسی، چینی، عربی، ... تایید اسناد صادره از کشورهای خارجی از تهرانخدمات آنلاین تایپ ( دسته نوشته، پرینتی، صوتی ) به فارسی، انگلیسی، عربی رزومه حرفه ای به زبانها مختلفخدمات آنلاین به ایرانیان مقیم خارج از کشور، کانادا، آمریکا، انگستان، آلمان، ترکیه، .... پر کردن فرم ویزا، فرم آنلاین و....خدمات آنلاین به اتباع افغانستانی در ایران و سایر کشورهاخدمات مترجم همزمان به اتباع خارجی مقیم ایران بفارسی ،انگلیسی،عربی .... ثبت نام در دانشگاهها برای پذیرش ( به زبانها مختلف و در کشورهای مختلف)خدمات ترجمه به ایرانیان مقیم کانادا دعوت از مترجمین رسمی، مترجمین غیر رسمی، فرم زنهای زبانهای مختلف برای همکارینامه نگاری حرفه ای فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی .....ترجمه متون پزشکی، مهندسی، آی تی، تکنولوژی، ژنتیک، بهداشتی، بازرگانی، پایان نامه ،....
۱۴۰۱/۸/۲۳ دوشنبه
(0)
(0)
نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم آمریکا
نیازمندیها و خدمات به ایرانیان مقیم آمریکا

خدمات جدید به ایرانیان مقیم آمریکا

خدمات جدید به ایرانیان مقیم آمریکا : با توجه به مشکلاتی که ایرانیان مقیم آمریکا برای دریافت خدمات کنسولی مورد نیاز خود خصوصا صدور گذرنامه، شناسنامه داشتند و غالبا به دلیل دوری راه و فقدان نمایندگی کشورمان در آمریکا، هزینه‌های سنگینی را متحمل شده و دچار زحمت و مشقت می‌شدند، لذا سفارت جمهوری اسلامی ایران مجهز به امکانات لازم برای صدور گذرنامه و شناسنامه برای این هموطنان شد.

 

مشاوره و خدمات حقوقی به ایرانیان مقیم آمریکا ( مهاجرت، ترجمه اسناد، تحصیل و نوع اقامت و..)

 

ایرانیان مقیم لس آنجلس

امروزه میتوان لس‌ آنجلس را مهم‌ترین کانون و مرکز مهاجران ایرانی و همچنین کانون موسیقی پاپ ایرانی در بیرون از کشور دانست، تهرانجلس بیشتر در منطقه وستوود و بورلی هیلز مرکزیت دارد به علت حضور بسیار ایرانیان در این شهر، ایرانیان آن را به کنایه «تهرانجلس» می‌خوانند؛ از شمار ایرانیان در شهر لس‌آنجلس آمار دقیقی در دست نیست اما آمارها در این زمینه بین 350 هزار تا 800 هزار در نوسان است. ایرانیان مقیم لس‌ آنجلس دارای امکانات وسیع مالی و تبلیغاتی هستند به صورتی که تنها در شهر لس‌ آنجلس هم اکنون بیش از 30 شبکه بیست و چهار ساعته فارسی زبان وجود دارد.

 

خدمات به ایرانیان مقیم آمریکا

ترجمه مدرک تحصیلی برای مهاجرت نیویورک

ترجمه مدرک تحصیلی برای مهاجرت نیویورک جز اولین مدارکی است که برای مهاجرت مورد نیاز است، البته در بسیاری از روش های مهاجرت می‌بایست آخرین مدرک تحصیلی ترجمه شود ولی اگر شما قصد مهاجرت دارید می‌بایست بدانید که سوابق تحصیلی شما یکی از مدارک مهم در طول زندگی شما است. مهم نیست شما در چه مقطعی تحصیل می‌کنید. شما نیاز به ترجمه سوابق تحصیلی خود دارید؛ در بسیاری از مواقع بسته به کشور مقصد شما علاوه بر ترجمه رسمی، نیاز به اخذ مهر دادگستری، مهر وزارت امور خارجه و یا مهر سفارت دارید. اگر به کشورهایی که عضو معاهده آپوستیل هستند می‌خواهید مهاجرت کنید، شما نیاز به آپوستیل مدرک نیز دارید.

 

تحصیل در واشنگتن

تحصیل در واشنگتن برای تمامی مقاطع تحصیلی، لیسانس، کارشناسی ارشد و دکتری (مطالعات دکتری)، دانشگاه‌های D.C طیف گسترده‌ای از رشته‌های موضوعی همانند علوم سیاسی، حقوق، داروسازی، دامپزشکی، مشاوره و غیره امکان پذیر است که دانشجویان می‌توانند در آن‌ها تخصص بگیرند؛ دانشگاه جورج واشنگتن، دانشگاه هاوارد و دانشگاه جورج تاون همگی دارای برنامه های پزشکی بسیار معتبری هستند که با بیمارستان های آموزشی مرتبط همکاری می‌کنند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
فرصت های شغلی در الفبا
شعب استانها
خدمات مرکز ترجمه الفبا
درباره مرکز مشاوره الفبا
آخرین خدمات
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی، واتساپ، تلگرام، ایمو، اسکایپ