menusearch
aleifba.ir

ترجمه متون پزشکی

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۷:۳۴:۱۱
نیازی به تلگرام، واتساپ و ایمیل نیست در سایت اسناد خود را اپلود و ارسال کنید مرکز فرم زنی ایران (فرم زنی انگلیسی، آلمانی، فرانسه، چینی، روسی، ترکی ..) تایید اسناد و مدارک در سفارتهای خارجی در تهرانتلفن دفتر : 22054406 - 22054106موبایل، واتساپ، تلگرام 09120356248 ارسال نامه های به سفارتها برای اتباع افغانستان (به زبانهای مختلف)ایمیل ما alintran4@gmail.com | info@aleifba.ir ترجمه به انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ترکی، روسی، چینی، عربی، ... تایید اسناد صادره از کشورهای خارجی از تهرانخدمات آنلاین تایپ ( دسته نوشته، پرینتی، صوتی ) به فارسی، انگلیسی، عربی رزومه حرفه ای به زبانها مختلفخدمات آنلاین به ایرانیان مقیم خارج از کشور، کانادا، آمریکا، انگستان، آلمان، ترکیه، .... پر کردن فرم ویزا، فرم آنلاین و....خدمات آنلاین به اتباع افغانستانی در ایران و سایر کشورهاخدمات مترجم همزمان به اتباع خارجی مقیم ایران بفارسی ،انگلیسی،عربی .... ثبت نام در دانشگاهها برای پذیرش ( به زبانها مختلف و در کشورهای مختلف)خدمات ترجمه به ایرانیان مقیم کانادا دعوت از مترجمین رسمی، مترجمین غیر رسمی، فرم زنهای زبانهای مختلف برای همکارینامه نگاری حرفه ای فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی .....ترجمه متون پزشکی، مهندسی، آی تی، تکنولوژی، ژنتیک، بهداشتی، بازرگانی، پایان نامه ،....
۱۴۰۱/۸/۶ جمعه
(0)
(0)
ترجمه متون پزشکی
ترجمه متون پزشکی

 

ارسال و آپلود مدارک برای ترجمه

 

ترجمه تخصصی متون پزشکی

زبان علمی و بین‌المللی، غالبا انگلیسی است و بیش از 85 درصد مجلات و ژورنال‌های عملی در حوزه پزشکی به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند. بیشتر تمدن‌های بزرگ در زمینه پزشکی دارای یافته های زیادی بوده‌اند و مترجمان برای مدت‌ زمان زیادی این یافته ها را بین تمدن های دیگر منتشر ساخته‌اند، پزشکان مترجم عامل اصلی پیشرفت پزشکی در رم بوده‌اند که ترجمه تخصصی متون پزشکی را از زبان یونانی ارائه میدادند و باعث گسترش دانش و علم سایر پزشکان کشور خود می‌شدند؛ مترجمان علوم پزشکی به زبان‌های دیگر مانند زبان عربی، فارسی و.. نیز متونی را مورد نگارش قرار داده‌اند.

 

ترجمه تخصصی پزشکی

ترجمه متون پزشکی به دلیل تبادل گسترده علوم میان کشورهای خاورمیانه و شرق آسیا با کشورهای غربی از سابقه‌ طولانی برخوردار است، زمانی پزشکان و دانش‌ پژوهان غربی، آثار علمی و پزشکی چهره‌ هایی مانند ابوعلی سینا را به زبان خویش ترجمه می‌کردند و هنوز کتاب قانون ابوعلی سینا در دانشگاه‌های کشورهای غربی و اروپایی در سطوح بالای دانشگاهی تدریس می‌شود. به دلیل افزایش نیازهای جامعه و اهمیت رشته پزشکی، دیگر نمی‌توان با ترجمه عمومی به خواسته های پزشکان و متخصصان این حوزه پاسخ داد و زمینه علمی جدیدی تحت عنوان ترجمه تخصصی پزشکی ایجاد شده است.

 

ترجمه متون تخصصی پزشکی

هزینه ترجمه تخصصی پزشکی

ترجمه متن های پزشکی به‌ عنوان یکی از حساس ترین موضوعاتی که توسط مترجم های حرفه‌ای در این حوزه ترجمه می‌شود که کاربردهای متنوعی دارد و به دلیل گستردگی بالای علم پزشکی دارای موضوعات جداگانه‌ای هستند، پزشکان و فعالان این حوزه همیشه در متون پزشکی این دغدغه را دارند که عبارات تخصصی به چیزی معمول در بین پزشکان ترجمه شود؛ در شبکه مترجمین ایران متون پزشکی به مترجم‌هایی سپرده می‌شود که علاوه بر چیرگی در فن ترجمه به این امر آگاه باشند و عبارتی چون vasoconstriction را به «انقباض عروقی» ترجمه کنند و از ترجمه لغت به لغت متون پزشکی بپرهیزند و شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از هزینه ترجمه تخصصی پزشکی با ما همراه باشید.

 

ترجمه مقاله پزشکی

ترجمه مقاله پزشکی یکی از حساس ترین و مهم ترین موارد کاربردی است که در حوزه ترجمه تخصصی متون پزشکی انجام میشود، شما میتوانید برای ترجمه انواع مقالات علمی و تخصصی خود در حوزه سلامت، بهداشت، بهداشت دهان و دندان، زایمان و بارداری، تغذیه، ارتوپدی و پوست و مو سفارش ترجمه خود را به مترجم های حرفه ای و متخصص مرکز ترجمه الفبا بسپارید تا متنی حرفه‌ای را درنهایت تحویل بگیرید؛ علم پزشکی روز به روز در حال پیشرفت و بروزرسانی است به همین دلیل دانشمندان و متخصصان حرفه‌ای در حوزه ترجمه متون پزشکی برای بروزرسانی اطلاعات خود درزمینه معالجه بیماری‌های قلبی، عفونی، ژنتیک، سرطان، دیابت و مغز و اعصاب نیازمندند تا ویدئوها و پادکست‌های پزشکان دنیا را بادقت مشاهده کنند تا از نکات مهم آن الگوبرداری کنند.

 

 

ارسال و آپلود مدارک برای ترجمه

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
فرصت های شغلی در الفبا
شعب استانها
خدمات مرکز ترجمه الفبا
درباره مرکز مشاوره الفبا
آخرین خدمات
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی، واتساپ، تلگرام، ایمو، اسکایپ