menusearch
aleifba.ir

آزمونهای زبان داخلی و بین المللی (تافل، آیلتس، .... در ایران و موسسات و دانشگاههای خارجی) برای زبانهای مختلف

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۲:۴۲
نیازی به تلگرام، واتساپ و ایمیل نیست در سایت اسناد خود را اپلود و ارسال کنید مرکز فرم زنی ایران (فرم زنی انگلیسی، آلمانی، فرانسه، چینی، روسی، ترکی ..) تایید اسناد و مدارک در سفارتهای خارجی در تهرانتلفن دفتر : 22054406 - 22054106موبایل، واتساپ، تلگرام 09120356248 ارسال نامه های به سفارتها برای اتباع افغانستان (به زبانهای مختلف)ایمیل ما alintran4@gmail.com | info@aleifba.ir ترجمه به انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ترکی، روسی، چینی، عربی، ... تایید اسناد صادره از کشورهای خارجی از تهرانخدمات آنلاین تایپ ( دسته نوشته، پرینتی، صوتی ) به فارسی، انگلیسی، عربی رزومه حرفه ای به زبانها مختلفخدمات آنلاین به ایرانیان مقیم خارج از کشور، کانادا، آمریکا، انگستان، آلمان، ترکیه، .... پر کردن فرم ویزا، فرم آنلاین و....خدمات آنلاین به اتباع افغانستانی در ایران و سایر کشورهاخدمات مترجم همزمان به اتباع خارجی مقیم ایران بفارسی ،انگلیسی،عربی .... ثبت نام در دانشگاهها برای پذیرش ( به زبانها مختلف و در کشورهای مختلف)خدمات ترجمه به ایرانیان مقیم کانادا دعوت از مترجمین رسمی، مترجمین غیر رسمی، فرم زنهای زبانهای مختلف برای همکارینامه نگاری حرفه ای فارسی، انگلیسی، عربی، ترکی .....ترجمه متون پزشکی، مهندسی، آی تی، تکنولوژی، ژنتیک، بهداشتی، بازرگانی، پایان نامه ،....
۱۴۰۱/۹/۱۹ شنبه
(0)
(0)
آزمونهای زبان داخلی و بین المللی (تافل، آیلتس، .... در ایران و موسسات و دانشگاههای خارجی) برای زبانهای مختلف
آزمونهای زبان داخلی و بین المللی (تافل، آیلتس، .... در ایران و موسسات و دانشگاههای خارجی) برای زبانهای مختلف

آزمون های زبان داخلی و بین المللی ( تافل، آیلتس، .... در ایران و موسسات و دانشگاه های خارجی ) برای زبان های مختلف

Domestic and international language tests (TOEFL, IELTS, ... in Iran and foreign institutions and universities) for different languages

 

آزمون های بین المللی زبان انگلیسی در ایران

انواع مهاجرت‌های کاری و تحصیلی نیازمند ارائه مدارکی هستند که میزان دانش زبانی فرد متقاضی را نشان دهد که بدین منظور آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی به عنوان رایج ترین روش سنجش این دانش محسوب می‌شود و متقاضیان با شرکت در این آزمون‌ها مهارت‌های مختلف خود را همچون مهارت گفتاری، نوشتاری، شنیداری و خواندن ارزیابی کرده و می‌کوشند تا حداقل نمره مورد نیاز را به دست بیاورند؛ از معروف ترین آزمون‌های بین‌المللی زبان که اعتباری جهانی داشته و برای اخذ انواع ویزای تحصیلی و کاری به کار می‌روند میتوان به آزمون تافل، آیلتس، دولینگو و PTE اشاره کرد.

 

آزمونهای زبان داخلی و بین المللی

آشنایی با آزمون بین المللی تافل

آزمون تافل توسط سازمان (ETS) به صورت هفتگی در نهادهای مورد تایید این سازمان در سراسر جهان برگزار می‌شود، با هدف سنجش مهارت‌های زبان انگلیسی در افراد به عنوان زبانی خارجی (Test of English as a Foreign Language) ایجاد شد. آزمون تافل که تنها در قالب دانشگاهی (Academic) ارائه می‌شود. به دو شکل اینترنتی و کاغذی برگزار شده که شکل اینترنتی آن متداول تر است؛ بیش از 11 هزار دانشگاه و موسسات آموزشی در 150 کشور دنیا از جمله استرالیا، کانادا، نیوزلند، آمریکا، بریتانیا و برخی دیگر از کشورهای اروپایی و آسیایی این آزمون را معتبر دانسته و برای اخذ پذیرش تحصیلی و مهاجرت تحصیلی در آن‌ها قابل ارائه است. نمره کلی در آزمون تافل 120 امتیاز و حداکثر نمره در هر بخش 30 امتیاز و قیمت آن برای شرکت کنندگان ایرانی 245 دلار است.

 

هزینه آزمون آیلتس

آزمون آیلتس که مخفف سیستم سنجش بین‌المللی زبان انگلیسی (The International English Language Testing System) است، برخلاف سنت آمریکایی تافل، از بریتانیا سرچشمه گرفته و یکی از معتبرترین آزمون‌های بین‌المللی زبان به شمار می‌رود که در هر دو روش متداول مهاجرتی، کاری و تحصیلی، کاربرد دارد؛ این آزمون برای تمامی افرادی طراحی شده که می‌خواهند در کشورهای انگلیسی زبان و یا کشورهایی که از انگلیسی برای مکالمات و رویه‌های آموزشی یا اداری خود استفاده می‌کنند به کار یا تحصیل مشغول شوند. نمره کلی آزمون آیلتس از طریق میانگین گیری چهار مهارت محاسبه شده و بدین صورت حداکثر نمره قابل کسب در هر مهارت 9 بوده و نمره کلی نیز از 9 محاسبه می‌شود.

به طور کلی هزینه آزمون آیلتس در تمامی کشورهای جهان یکسان نیست اما به طور متوسط از 210 دلار تا 250 دلار متغیر است البته این هزینه در بعضی کشورها از این مبالغ هم فراتر می‌رود.

 

از مهم ­ترین مزایای شرکت در آزمون های زبان داخلی و بین المللی می‌­توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دریافت پذیرش تحصیلی از بهترین دانشگاه های معتبر دنیا
  • دریافت ویزای کار از کشورهای مختلف ( در صورت تسلط )
  • شرکت در همایش ها و دوره های بین المللی
  • استخدام در سازمان های معتبر و بین المللی
  • کارکردن در حوزه هایی مانند ترجمه و تولید محتوا
فرصت های شغلی در الفبا
شعب استانها
خدمات مرکز ترجمه الفبا
درباره مرکز مشاوره الفبا
آخرین خدمات
مشاوره رایگان
مشاوره تلفنی، واتساپ، تلگرام، ایمو، اسکایپ